2007年6月4日 星期一

My friend get a new car

My friend Bruce who come from Taiwan with me, he get a new car. When he saw my car which I just bought it. He told me "I will buy a car,but not like your one so small!". Now, after 2 months, he finally buys a car. That is the same like my car, a small one. In the first time,he want to buy a 4WD car that can go any where,the SUBARU is the bast choice. But several days later,he told me that car waste too many petrol. Now he want to buy a wagon still can carry a lot luggage and people. At the same situation, he told me that is too big, his brother told him that he don't need the car so big like wagon size car. Now he change again. Finally, he locked the target that is TOYOTA CAMRY. ......

3 則留言:

匿名 提到...

TO 乾媽:
鳳凰花在東海開的很囂張 一樹的紅艷
一路從教堂燒往于右任龍飛鳳舞的"東海大學"
不知道是艷陽下的鳳凰花開得太招搖
雨天的鳳凰花就顯得淒涼
鳳凰花年年都開 雨也是年年在下
踏著殘花鋪成的石徑
四年來走了無數次 卻不曾注意
何時 歲月在我行經這小徑上流逝
據說 日落時踏過艾克斯小徑會獲得幸福
我還未踏過
據說 聖誕夜數一百下的鐘聲 會得到幸福
我都只數了99下
十月份陽光草坪上的洗禮 我還未沉浸
舞會裡的第一隻舞
還沒跟最帥的那個男生一起跳過
歲月就這樣走了~靜靜的 悄悄的

歲月溜走 抓不住尾巴~
不過
我可以趕快去找那個最帥的那個男生>///<
一起跳一支舞~

Unknown 提到...

At one time I want to be a writer. I like writing and have some good articles. But I still very amateur.Look at you! your article so great have some feeling I can't catch. Ho~ you so great

匿名 提到...

思瑋:
安安所說我也有同感,妳的文筆真好,感受也很敏銳,寫情說理各有情趣,不再唸中文研究所沒關係,但不要荒廢這個專長。

這讓我想起安安一位好友跟他說的話:「你可以不喜歡國文,但不能不喜歡中國文學。」我真高興妳、蕙慈和安安都喜歡寫文章,我可以安心了。